He has made everything beautiful in it's time.

He has made everything beautiful in it's time.
Ecclesiates 3:11

Monday 20 April 2015

Elf's: Feeling...

Was searching for some conversations I had with JR for the past year using an online chat... While reading on our past conversations, many memories flashed back, and the feeling I have for him is once again being stirred up...

I have tried my best to keep all our conversation records, as memories of our friendship. I know, it cannot last forever. But, I really have fallen for him, without me realising it, it just happened. 

愛,每每讓我失去了理智。可是,對他,我很慶幸的保留了理智。這真的是主耶穌的恩典。但是,主啊,我真的很愛,也很想念他。讓我忘了他吧!

最近和他的對話,總是不歡而散。可能,我們即將緣盡了吧。將近十年了,我們竟然認識了彼此那麼長的日子。讀著我們從前的聊天記錄,原來,我們曾經擁有過那麼多開心的話題。每當我受了委屈,受到了傷害,有任何的疑問和恐懼,你總是能為我迎刃而解,一一破除我所有的困惑。可能,愛意就在這不知不覺間萌芽了吧。

對不起,我愛你。黎明曾經有一首歌的歌名就叫「對不起,我愛你」。小時候,非常不明白,愛,為何需要說對不起啊?原來,愛錯了人,就會想要道歉。很諷刺。二十年前的疑問,二十年後終於得到了答案。人的智慧,真的會隨著歲月而增長。


No comments:

Post a Comment